English English Nepali Nepali

+977-1-4543888     +977 9801035348  

अब डिजिटल जीवन शुरु

६ तरीकाहरुको पालना



कुनै पनि संगठनलाइ बिकाष तथा बिस्तार गर्नका लागि उचित सुझावहरुको आवश्यकता पर्दछ। ग्राहकहरुसँग सुमधुर सम्बन्ध कायम गर्नका लागि एकपछि अर्को कार्यहरु सफलतापुर्वक सम्पादन गर्दै जानु पर्ने हुन्छ। यसले ग्राहको मनमा संस्थाप्रती सकारात्मक सोच निर्माण गर्नका साथै ग्राहक प्रति संस्थाको बलियो छाप राख्न मद्धत गर्दछ।

१ . व्यक्तिगत उपस्थति

व्यक्तिगत उपस्थिति भनेको कुनै घटना वा कार्यक्रममा आफूलाइ समावेश  गराउनु हो। जहाँ ग्राहकहरुको कुरा सुन्ने, बिचार गर्ने तथा त्यसका बारेमा अनुसरण गर्ने गर्नु पर्दछ। ग्राहकहरुलाइ आफ्नो उपस्थिति महसुस गराउन उनिहरु समक्ष पुग्नु पर्दछ। कुनै पनि बिषयमा आफ्नो बिचार व्यक्त गर्ने तथा सक्रिय कुराकानि गर्ने कार्यहरु यस चरणमा पर्दछ। जसले गर्दा ग्राहकहरुलाइ प्रभाबपारी भविष्यमा बिभिन्न सम्झौताहरु गर्न महत्वपुर्ण भुमिका खेल्दछ।

 

२ . बास्तविक ध्यान

ग्राहक समक्ष उपयुक्त वार्तालाप गर्ने र वास्तविकता अवगत गराउने कार्य यस चरणमा पर्दछ। ग्राहकहरुसँग प्रसंशनिय सम्वादहरु प्रयोग गर्ने प्रयास गर्नु पर्दछ। जहाँ आफुले गरेको अनुभव हरुलाइ आधार बनाइ ग्राहक समक्ष सान्दर्भिक कुराहरु प्रदान गर्ने प्रयास गर्नु पर्दछ जसले उनिहरुसँग सधै जोडिरहन मद्धत गर्दछ।

 

३ . सरलता

जब ग्राहकहरुसँग छलफल तथा बार्तालाप सम्पन्न हुन्छ तव उनिहरुलाइ आफ्नो व्यवसायको बारेमा संन्देश दिन सकिन्छ। यसरि संन्देश प्रदान गर्दा सरल माध्यमको प्रयोग गर्नु पर्दछ। उनिहरुको सकरात्मक जवाफको प्रतिक्षा गर्ने, एउटै संदेशमा अधिक जानकारी समावेश नगर्ने जसले उनिहरुको रुचिमा कमि ल्याउन सक्दछ। त्यकारण आकर्शक जानकारी, मीठो र सरल भाषाको प्रयोगमा जोड दिनुपर्दछ।

 

४ . आफू अघिबढ्नुको वास्तविक कारण प्रकट गर्नु

ग्राहकहरुसँग बारम्मबमार सम्पर्कमा रहनुको स्पष्ट कारण पहिचान गर्नु पर्दछ। ग्राहकको अनुगमन गर्दा त्यस्तो तरिकाले गर्नु पर्दछ की उ व्यवसायप्रति सधै सकारात्मक रहोस र व्यवसायको उत्पादन प्रति आकर्शित र संतुष्ट रहोस। ग्राहक मुल्याङ्कन गर्दा आफनो लक्ष्य तथा यद्देश्य केन्द्रित हुनु पर्दछ सो भन्दा बाहिर गएर कार्य गर्नु हुदैन।

 

५ . समयको बास्तविक महत्व

जुनसुकै ग्राहकको अनुसरण गर्दा पनि समयको बारेमा सचेत ‍हुनु पर्दछ । ग्राहकसँग २४ घण्टाभित्र जोडिने प्रयास गर्नु पर्दछ जसकालागि सहि समयको प्रयोग गर्नु पर्दछ। ग्राहकमुखि समयको पहिचान गरि सोहि समयमा मात्र ग्राहकहरु समक्ष जोडिने प्रयास गर्नु पर्दछ।

 

६ . सामाजिक सञ्जालामा जोडिने

आफ्नो व्यवसायको क्षेत्रलाइ बृद्दि गर्नका लागि सामाजिक सञ्जाल एक महत्वपुर्ण माध्यम हो। त्यसैले आफ्ना लक्षित ग्राहकहरुसँग सम्पर्कमा रहिरहनकालागि सामाजिक सञ्जालहरुको प्रयोग गर्नु पर्दछ जसले आफ्नो सञ्जाल बिस्तार गर्न मद्दत गर्दछ किनकि सामाजिक सञ्जालबाट पुराना ग्राहकहरुले नयाँ ग्राहकहरुलाइ पनि आफूसँग जोड्ने कार्य गर्दछन जसले व्यवसायलाइ सफल बनाउन मद्दत गर्दछ।

English English Nepali Nepali